luni, 9 aprilie 2012

Sa zicem ...

Sa zicem ca trecem peste .. Sa zicem ca suntem puternici .. De ce sa ne ascundem sentimentele ? Pe cine sa pacalim ? Noi pe noi ? Noi pe voi ? Voi pe noi ? Treburile incep sa se complice .. Si sincer, as fii preferat sa am iar 5 -6 anisori .. si sa cred ca daca mi s-a rupt o rochita .. e tragedie .. e lucrul cel mai  rau care se poate intampla.

                                                        Etapele evolutiei au fost multe.

Cand am crescut atat de mult ? Cand am devenit atat de rai ? Chiar nu se mai bucura nimeni ? Chiar trebuie sa strigam in gura mare: " Vreau sa înalt castele de gândire | Vreau sa fiu lasat sa simt cum cresc! " ? Stiu ca lumea nu se va imbuna .. va continua sa se inraiasca .. e cea mai trista concluzie pe care am tras-o pe ziua de azi. Suntem rai. Si toate tentativele noastre de a ne ascunde dupa deget.. de a ne minti ca defapt unu\altu e de vina ca suntem asa .. si toate cele, sunt penibile. 

Maine, maine poate o sa scriu mai mult.

Hai sa purtam un zambet si din zambetul nostru sa impartim lumii intregi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu