joi, 26 aprilie 2012

Adu-mi vestea, din gura ta va suna a bine oricum.

In ultimul timp am inceput sa vorbesc cu vechi prieteni, vechi cunostinte.
E placut sa vezi ca nu toata lumea se schimba, nu toata lumea se 'urbanizeaza'.
Am observat ca tindem sa uitam persoane pe care intr-un timp le consideram 'the most important'.
Pff.. atata tehnologie .. ne ia mintile. Preferam sa transmitem vesti importante prin sms'uri .. de ce nu mai suna nimeni ?

Si totusi.. ce ne leaga defapt ? Asemenarile, sau deosebirile sunt cele care fac diferenta si ne atrag ?

Vacanta asta de 2 saptamani m-a dat peste cap total [asta daca nu mi-am uitat capul pe undeva].

Atatea decizii, atatea intamplari, atatea vorbe fara rost, atatea legaturi, atatea trairi, atatea sentimente care m-au incercat, atatea ispite, atatea iesiri, atatea planuri, atatea zambete, atatea priviri, atatea telefoane, atatea mesaje, atatea confesiuni, atatea stari de reverie, atatea nopti pierdute, atatea dimineti cu zambetul pe buze, atatea saruturi, atatea ganduri care m-au framantat, atatea balantze, atatea bilantzuri, atatea.. atatea .. atatea.. toate degeaba. Si poate ca e mai bine asa.. Sau poate e doar inceputul [ evil face ]

Poate a fost un test, poate asa a fost sa fie, poate asta imi trebuia, poate toate frazele sunt doar de consolare, poate asta ne-a legat. Poate doar asta o sa ne lege.

Si totusi.. something's wrong.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu