vineri, 13 iulie 2012

Hello - Tomorrow

Si uite ca in Iulie .. tot ca-n Aprilie sunt! Simt ca orice decizie luata nu e in favoarea mea, ca fac numai greseli, ca nimic nu imi iese, ca nimic nu o sa imi iasa.
Ma simt de parca azi a inceput totul si maine se sfarseste .. si nu pot face nimic sa opresc acest tavalug.
Zilele astea am experimentat efectul "bulgarelui de zapada" .. totul se maximizeaza in ochii mei.
Pentru ca sunt atat de credula mi-o fur mereu, dar mereu!



 DAR,



s-a incheiat o alta etapa din viata mea .. din viata noastra.
Pe zi ce trece ma gandesc mai mult la faptul ca trebuia sa profit la maxim de fiecare clipa, trebuia sa ma bucur de fiecare moment, trebuia sa gandesc mai putin si sa simt mai mult.
O trec la categoria " lucruri invatate din greseli " . Stiu ca imi va fi dor de voi, de noi, de certuri, de glume,  de sticle cu vin.
Mai e putin si incepe o alta aventura din care sper ca voi invata tot ce e mai bun, sper sa profit de pe urma ei, sper sa nu mai fac aceleasi greseli, sper ca ne vom auzi cu bine.

Si sunt atat de "scurta" in cuvinte pentru ca dispozitia a disparut, si cand a fost prezenta nu am avut timp sa scriu .. si promisiuni nu o sa mai fac.. si cand va fii va fii .. si..

 
Ploaia care va cadea, pacatele mi le va spala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu