marți, 1 februarie 2011

La multi ani :)) !

Aolo.. cate am sa zic despre tine dar nu pot sa le scriu aici =)) . O sa iti multumesc pentru toate toanele tale de zi cu zi , pentru fiecare data cand te ating si tipi :)) pentru fiecare data cand fac misto si tu ma injuri , pentru fiecare data cand imi faci nervi , pentru fiecare data cand chiulesc din cauza ta , pentru toate bombele :)), pentru cafeaua de la Uno, pentru planurile de vacantza , iti multumesc pentru fiecare morala pe care mi-ai tinut-o [ esti amuzanta cand incerci sa pari serioasa :D ] .. pentru fiecare zi in care m-ai facut sa rad .. aaa mi-am adus aminte.. mai tii minte ziua aia cand ai venit la mine si Cezar iti tot zicea ca nu il ajuti cu nimic ? =) Sau cand am facut cartofi la cuptor, sau clatite =))))))) ? .. Eh .. Am scris toate astea ca sa vezi ca fiecare zi conteaza .. chit ca iesim sau doar vorbim la telefon. Multumesc.

La multi ani si .. Stii cum vreau sa te vad :D . >:D<


[ rto te <3 | =)) ]     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu