miercuri, 9 februarie 2011

Baby .. did you forget to take your meds ?

HAHA !!! A trecut o luna de cand am blogu' si am deja 130 si ceva de vizite .. Vroiam sa va multumesc pentru fidelitate :)) Si promit ca revin in fortza ! Azi am inviat :)) , dupa perfuzii si alte chestii :)) . Am reusit sa mananc si sa ma plimb prin casa ! In sfarsit dupa o saptamana pot spune ca ma simt mai bine .. nu foarte , foarte , dar bine :) . A fost cea mai linistita vacanta de pana acum :))))).. + inca o saptamana de vacantza ca doar am scutire B-) .

Una peste alta , toate bune si frumoase .



Am fost putin suparata si tind sa revin asupra unei vechi postari despre neputinta unora de a face ceva pe cont propriu .. eu inteleg ca e greu sa realizezi ceva , ca e si mai greu sa faci acceptata o idee .. dar incercati .. nu trebuie sa-mi luati mie cuvintele de la gura . Sincer vorbind .. e deplasat :))








By the way : a aparut Cosmopolitan pe luna februarie :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu