joi, 6 ianuarie 2011

Pentru .. noi !

"Pentru mama , pentru toti spune-le din partea mea sanatate , bunastare , ce mai vor ei .. si pentru tine ? multa muieeeeee ! "

Usor sarcastic , usor adevarat .Ma gandeam aseara la o prietena - melodia ei preferata - si relatiile ei .. Se spunea in melodie ca dupa o relatie , urmeaza o alta relatie incluzand same shit " acelasi te iubesc, acelasi "mi-e dor de tine,te doresc" ". Si stim cu totii asta , dar nu inteleg de ce lumea in loc sa fie pozitiva sa se gandeasca ca fiecare relatie vine cu ceva nou, cu ceva ce nimeni nu ti-a mai oferit pana acum , sta si plange si injura .. Prietenelor mele le-am spus si o sa le spun mereu : Nu merita sa stai sa plangi ! Tre' sa te aranjezi si sa iesi cu prietenii, nu sa ti se innece toate corabiile . Trebuie sa fim puternice .. si trebuie sa ne zbatem pentru asta. Nu poti stii nimic sigur, nici macar cum va fii maine afara dar barem pe cine ai iubit cu adevarat [ pe cel de langa tine, pe cel care a fost si pe care nu il vei mai putea inlocui, sau pe cel ce va venii si te va vrajii ?] .. ce facem noi acum sunt copilarii duse la extrem :)) si dramatizate.. Sper sa intelegeti ceva din ce am scris azi [ si voi sa reinvatati ] .

Pur si simplu:

"drink from me and live forever": ))

P.S: imi pare rau pisoi ca n-am mai ajuns azi , dar chiar mi-a fost rau si pastilele le-am uitat la Giulia =) .>:D< :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu