miercuri, 5 ianuarie 2011

The first day of the ..

Eheheh.. un nou an .. un an care se anunta incarcat din toate punctele de vedere , de la toate zilele de nastere ale prietenilor , pana la ducerea la bun sfarsit a tuturor obiectivelor mele. Sper sa ne ajute Dumnezeu pe toti sa facem tot ce ne-am propus. Pe langa tot avantul de care il am, imi lipseste energia .. nu stiu de ce si nu mai stiu nici de cand ma simt 'stoarsa' de vlaga , de parca as avea un aspirator sub pat care imi absoarbe toate puterile in timp ce dorm.. Sper sa treaca cat mai repede faza asta pentru ca am mareeeeeee nevoie de energie! Pe langa toate astea, mai e putin pana la ziua bunei mele prietene [ am doar 18 ani, huh ? ] si presimt ca indiferent unde o sa petrecem , daca suntem impreuna o sa iasa bine. Dar tot ramane o mare dilema alegerea cadoului .. pe langa cel pe care o sa ma apuc sa il fac cu manutzele mele si ceva ajutor incepand de maine [ promit! ] , cred ca dau o fuga pana in Bucuresti sa ii cumpart muuult promisu' cadou de 2 metri :)))))) .. mai am ceva timp de gandire .. Dar gata, inchei aici ca tre' sa ma apuc de citit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu