sâmbătă, 30 aprilie 2011

Hai sictir! Scrisoare catre 'nimanui' .

Mah , ca va luati de mine , e una .. dar cand va luati de persoanele pe care le iubesc, parca ma loviti pe mine inzecit. Eu stiu, sunt constienta de incapacitatea voastra de a rezolva conflicte, de nivelul foarte scazut de bun simt, sa nu mai vorbim de capacitati de conversatie sau alte alea ca deja vorbesc limbi straine pentru voi.
V-am mai spus acum cateva postari ca vreau decat sa fiu lasata in pace, se pare ca trebuia sa precizez ca imi vreau si prietenele lasate in pace. Am prea multe de spus, prea multe jigniri de adresat .. prea multe apropouri de batut, cand stiti ca e doar un apropo despre o alta :)) , dar ma limitez.. incerc sa fiu eu aia inteleapta sa las de la mine .. de doi ani tot las .. dar cand se ajunge ca in ecuatie sa intre Denisa .. se schimba treaba . Atunci rabufnesc , atunci zic tot. Si nu trebuie sa dau explicatii nimanui pentru faptele mele, nu trebuie sa ma justific in fata nimanui. Stiu ca e destul de mare sa isi ia singura apararea , sunt  convinsa ca poate , dar o iubesc , si nu pot sa stau cu mainile in san , sa fiu doar un spectator la jocurile astea de cacat pe care le puneti in scena. Stiu ca si ea ar fii facut la fel pentru mine .
Sunteti .. de tot rasul .Incapabile de a gasii fericirea . Fericite doar cand furati fericirea altora. Lipsite de iubire, de vorbe bune,de alinare, de compasiune, de tot ce e bun in lumea asta . Fiti dracu' oameni cu capu' pe umeri , deschideti-va ochii unu' altuia .. nu sunteti decat niste obiecte cu care unu' sau altu' isi satisface nevoia .
Cel mai trist lucru e ca eu trebuie sa va spun chestiile astea .. ca nu constientizati singure..

Inchei aici ca m-am saturat .. sunteti doar niste curve .. de care nimeni nu vrea sa auda, dar toata lumea va stie adresa :) . 

Curvele sunt triste mereu, 
De mii de ani dimineata e greu.
Curvele nu pot suferi 
Singuratatea din zori de zi...

2 comentarii: